Kormos Lilla - coach

Találd meg a hivatásod!

Találd meg a hivatásod!

8 gondolatébresztő kérdés, ami segít rálelni a hivatásodra

2018. július 17. - K_Lilla

Ezen kérdések végiggondolása segíthet, hogy megtaláld magadban, mivel is foglalkoznál legszívesebben.

diego-duarte-cereceda-499225-unsplash.jpg

  1. Mitől tudok reggel kikelni az ágyból?
  2. Ha nem lenne szükségem pénzre, mivel tölteném el az életem?
  3. Mit élveztem a legjobban gyerekként?
  4. Mikor ragadott magával úgy tevékenység, hogy teljesen belefeledkeztem?
  5. Mit szeretnék, miről emlékezzenek rám?
  6. Mi az, amit szerintem a legjobban csinálok?
  7. Mit mondanak mások arról, hogy mi az, amit a legjobban csinálok?
  8. Mi az, amiben egyedi vagyok, amiről mások megismernek?

Ha te is karrierváltáson gondolkozol, hasznos segítséget nyújthat a "Karrierváltás Sikeresen" című, ingyenes e-bookom, amelyben összeszedtem, mi mindent érdemes végiggondolnod a döntés meghozatala előtt, és milyen lépéseket ne hagyj ki, hogy a váltás sikeres legyen.

A tanulmányt itt érheted el.

A bejegyzés trackback címe:

https://hivatascoach.blog.hu/api/trackback/id/tr1014118761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása